Uitstraling en eenheid, dat was het doel van de zeer geslaagde hoodie-actie die de vrouwenselectie vlak voor aanvang van het huidige seizoen lanceerde.
Daarnaast was het de wens van de vrouwenselectie om budget te creëren om alle randzaken en leuke nevenactiviteiten die de op landelijk niveau acterende vrouwenselectie ieder seizoen wenst te ondernemen, nog meer draagvlak te kunnen geven.
Vanaf de zomer werd de social media bestormt en binnen de familie en vriendenkringen werd druk gezocht naar sponsoren die bij iedere speelster of staflid individueel op de rug wilde verschijnen. Samen met kledingleverancier L.J. Sport werd een fraaie hoodie van ons kledingmerk Robey uitgezocht. Pas-sessies volgden zodat iedereen de juiste maat kreeg en daarna begon het ontwerpen van ieders rug. Uniformiteit in uitstraling, maar iedere rugopdruk is weer anders met net weer eigen sponsoren.
Daarnaast meldden zich voor de mouwen de volgende sponsoren die hier pronken met hun bedrijfslogo.
– JAN© Accountants & Adviseurs
– Ventiwator VOF
– AGM Machinefabriek Fijnmechanica B.V.
– Intralectric B.V.
– Bouwbedrijf P.J. van Iterson
– Paul Wilson Sokken
Afgelopen zaterdag (6 maart) was het dan eindelijk zover en werden de hoodies aan de vrouwenselectie overhandigd.
En de opbrengst van deze actie (5 cijfers!) is er één waar wij U tegen zeggen.
Deze hoodie is een hele mooie uitbreiding op het fraaie kledingpakket van de vrouwenselectie.
Iedereen bedankt voor de inzet en het enthousiasme rondom deze zeer geslaagde actie!
– Ter Leede Vrouwencommissie –
Tags:vrouwenselectie