Kleedkamer gebruik

Beste mensen.

Door de corona maatregelen, die bij iedereen nu wel zo ongeveer bekend zullen zijn denk ik, hebben we ook een beslissing moeten nemen over het beschikbaar stellen van de kleedkamers op wedstrijddagen. Ook nu weer een vervelend onderwerp waarin we een beslissing moesten nemen die altijd tot discussie kan leiden en waarbij we altijd mensen en teams moeten teleurstellen, welke keuze we ook maken. Ook nu vraag ik weer begrip en medewerking, hoe lastig en vervelend ook. Het belangrijkste uitgangspunt bij het gebruik van kleedkamers is op dit moment twee kleedkamers per team in verband met de 1,5 meter afstand in de kleedkamer en bij het douchen. Er kunnen niet meer dan acht spelers tegelijk in één kleedkamer. Overlap bij het gebruik kan niet en kleedkamers zijn vanaf een half uur voor tot een half uur na de wedstrijd beschikbaar. Snel omkleden en douchen is dus gewenst.

We hebben na goed overleg met alle betrokken partijen, uiteindelijk besloten om bij de toekenning van kleedkamers de onderstaande volgorde te hanteren.

  1. Heren 1, heren onder 23, vrouwen 1 en vrouwen 2.
  2. Ter Leede heren 2 en vrouwen 3
  3. Overige senioren
  4. JO19 en MO19
  5. JO17
  6. JO15 en MO15
  7. JO13 en MO13

Bovenstaande geldt voor zowel onze eigen teams als voor de tegenstander.

Helaas zijn voor de teams die hierboven niet genoemd worden geen kleedkamers beschikbaar. En in uitzonderlijke gevallen ook niet voor genoemde teams.

Het is iedere week een flinke puzzel om te bekijken hoe ver we kunnen komen bij de toewijzing van de kleedkamers. Het uit- of thuis spelen van de heren- en vrouwenselectie teams is zeer bepalend voor de verdeling van de kleedkamers aan de andere teams. Deze verdeling wordt wekelijks gemaakt door het wedstrijdsecretariaat. Volg dus wekelijks de website en/of  de mailing om te bekijken of er voor jouw team een kleedkamer beschikbaar is.

Het wedstrijdsecretariaat probeert zoveel mogelijk de kleedkamer indeling, zodra bekend, ook rechtstreeks aan de begeleiders, teammanagers of trainers door te geven.

Namens het bestuur,

Kees de Lange